Terwijl het stel voor werk in Malta verbleef, moeten zij afscheid nemen van hun geliefde hond.
Afscheid van ‘vriend voor het leven’
Via Instagram delen Kees en John het droevige nieuws met hun volgers. Bij een foto van hun trouwe viervoeter staan ze stil bij het gemis en de bijzondere band die ze met hem hadden. ‘Benny, Benjamin. Lieve Bentley. Wat heb jij ons leven verrijkt. We hebben ruim 12,5 jaar jouw liefde mogen ontvangen. Bedankt ‘vriend voor het leven’.’
Nog op tijd thuis
Het stel laat weten halsoverkop terug naar Nederland te zijn gevlogen om afscheid te kunnen nemen. ‘Vannacht teruggevlogen. En we waren op tijd.’ Het verlies komt hard aan, zeker na alle jaren samen. ‘Nu is het op. Er is geen ‘Ouwe Ben’ meer. De baasjes houden van jou!’ Voor Kees en John blijft de herinnering aan hun trouwe maatje voor altijd bestaan.